Lackowa – 997 m n.p.m.

Drugi dzień naszego urlopu. Tego dnia Naszym celem była Lackowa, która ma 997 metrów nad poziomem morza.  Wczesnym rankiem wyruszyliśmy […]

Mogielica oraz Lubomir

To nasz ostatni wyjazd, w którym zdobywamy szczyty do Korony Gór Polski. Na obecną chwilę pozostały nam jeszcze trzy – […]

Go Active Show 2017

Tym razem pojechaliśmy na Targi „Go Active Show” w hali „Ptak Warsaw Expo” w Warszawie, które odbywały się w dniach […]

Karpacz 2017

Jest luty 2017 r. Postanowiliśmy wspólnie z Anią, że zimą pojedziemy do Karpacza. Dlaczego Karkonosze ? Było kilka powodów. Jednym […]

Wiedeń

Pomysł na wyjazd na wycieczkę do stolicy innego kraju zrodził się ponad rok wcześniej. Wspólnie ze znajomymi mieliśmy szerokie plany […]

NATO Days 2016

Tym razem wyruszyliśmy do Ostrawy w Czechach. Organizowane są tutaj corocznie Dni NATO. Wybraliśmy się w sobotę 17 września wcześnie […]

Łysica – 612 m n.p.m.

Do zdobycia Korony Gór Polski coraz bliżej. Tym razem wybór padł na Góry Świętokrzyskie. Będzie to również pierwszy szczyt zdobyty […]

Śnieżka – 1602 m n.p.m.

Nadszedł czas, by zdobyć najwyższy szczyt Karkonoszy i zarazem Republiki Czech. Jest 16 sierpnia 2016 r. Ten szczyt pozostawiliśmy na […]

Wysoka Kopa

Jest 15 sierpnia 2016 r. Tego dnia chcemy dotrzeć na najwyższy szczyt Gór Izerskich, na który nie prowadzi szlak a […]

Skopiec i Skalnik

Skopiec   To już trzeci dzień naszych górskich zmagań. To miał być dzień rezerwowy, na wypadek gdyby pogoda nam nie […]